شرکت بیستون سازه آذران

سوله سازی, سوله سبک, سوله سیلندری

چالش های ساخت کلین روم با ساندویچ پانل چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کلین روم یک محیط کنترل شده است که برای به حداقل رساندن ورود، تولید و نگهداری ذرات، میکروارگانیسم ها و سایر آلاینده ها طراحی شده است.

آنها در طیف گسترده ای از صنایع از جمله داروسازی، الکترونیک و فرآوری مواد غذایی استفاده می شوند. یکی از محبوب ترین متریال هایی که برای ساخت کلین روم استفاده می شود، ساندویچ پانل ها است.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سوله ها می توانید مطلب محافظت و نگهداری از سوله ها چگونه است؟ را مطالعه فرمائید تا به همراه بیستون سازه توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما گذاشته و به تمامی سوالات شما بهترین و کامل ترین پاسخ را داده باشیم.

 

چگونه می توان کلین روم را با ساندویچ پانل ساخت؟
این پانل ها به گونه ای طراحی شده اند که سطح بالایی از عایق، استحکام و تمیزی را ارائه می دهند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای ساخت کلین روم تبدیل می کند.

در این مقاله به همراه بیستون سازه بررسی مراحل ساخت کلین روم با ساندویچ پانل می پردازیم.

مشخصات مورد نیاز را تعیین کنید
اولین قدم در ساخت کلین روم با ساندویچ پانل، تعیین مشخصات مورد نیاز برای اتاق است. این شامل اندازه اتاق، سطح تمیزی مورد نیاز، و هرگونه الزامات خاص برای دما، رطوبت و فشار هوا است.

از این مشخصات برای تعیین نوع و ضخامت ساندویچ پانل های مورد نیاز برای ساخت و ساز استفاده خواهد شد.

ساندویچ پانل مناسب را انتخاب کنید
پس از مشخص شدن مشخصات کلین روم ، قدم بعدی انتخاب ساندویچ پانل مناسب برای ساخت است. طیف گسترده ای از گزینه های ساندویچ پانل موجود است که هر کدام خواص و مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

برخی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت کلین روم شامل پانل‌هایی با هسته ساخته شده از پلی استایرن، پلی اورتان یا پشم سنگ است.

این پانل ها عایق، استحکام و مقاومت عالی در برابر آتش را ارائه می دهند که آنها را برای ساخت کلین روم ایده آل می کند.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سوله ها می توانید مطلب چه عواملی در قیمت و هزینه سوله موثر است؟ را مطالعه فرمائید تا به همراه بیستون سازه توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما گذاشته و به تمامی سوالات شما بهترین و کامل ترین پاسخ را داده باشیم.

 

سایت و محوطه را آماده کنید
قبل از شروع ساخت کلین روم ، سایت باید به درستی آماده شود. این شامل حصول اطمینان از تراز و پایداری فونداسیون و قرار گرفتن تمام وسایل ضروری مانند برق و لوله کشی است.

همچنین محل باید به طور کامل تمیز شود و هرگونه زباله یا آلودگی حذف شود تا اطمینان حاصل شود که کلین روم در طول ساخت و ساز بدون آلودگی باقی می ماند.

ساندویچ پانل ها را نصب کنید
پس از آماده شدن سایت می توان ساندویچ پانل ها را نصب کرد. پانل ها معمولاً با استفاده از سیستم زبانه و شیار نصب می شوند که مهر و موم محکمی را فراهم می کند و خطر نشت هوا را به حداقل می رساند.

پانل ها باید طبق دستورالعمل سازنده نصب شوند و هرگونه احتیاط ایمنی لازم مانند پوشیدن وسایل حفاظتی و استفاده از تجهیزات بالابر مناسب باید رعایت شود.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سوله ها می توانید مطلب ساندویچ پانل سقفی چیست؟ را مطالعه فرمائید تا به همراه بیستون سازه توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما گذاشته و به تمامی سوالات شما بهترین و کامل ترین پاسخ را داده باشیم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بیستون سازه آذران

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سوله سازی، سوله سبک، سوله سیلندری، سوله لوله ای، ساخت سوله، سوله تیرورقی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات